Pytania i odpowiedzi - odszkodowania
Kiedy do sądu z tytułu usług telekomunikacyjnych?
Często pytacie:
Kiedy konsument ma prawo dochodzenia w postępowaniu sądowym roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej?
Odpowiada adwokat:
02.05.2018 r.
Prawo dochodzenia w postępowaniu sądowym lub w postępowaniach polubownym roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej, przysługuje użytkownikowi końcowemu po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego.
Drogę postępowania reklamacyjnego uważa się za wyczerpaną, jeżeli reklamacja nie została uwzględniona lub dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie zapłacił dochodzonej należności w terminie 30 dni od dnia, w którym reklamacja usługi telekomunikacyjnej została uwzględniona.
Sprawdź:
POTRZEBUJESZ POMOCY ADWOKATA
Umów się na spotkanie we Wrocławiu lub w Twardogórze
Wybrane publikacje na temat prawa odszkodowawczego